Specjalista ds. marketingu i reklamy

Obowiązki
  • obsługa i rozwój strony internetowej, social mediów itp.
  • planowanie i realizowanie strategii działań w obszarze social mediów i stron internetowych,
  • przygotowywanie i wdrażanie kampanii PR;
  • współpraca z zewnętrznymi wykonawcami;
  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowych
  • analizowanie i raportowanie efektów przeprowadzonych działań.
Stanowisko

Specjalista ds. marketingu i reklamy

Lokalizacja

Łódź

Branża

Praca Biurowa

Rodzaj pracy

Stała

Wymagania stanowiska
  • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • kreatywność,
  • wykształcenie wyższe,
  • zainteresowanie mediami społecznościowymi i bieżącymi trendami w komunikacji marketingowej,
  • znajomość działania mechanizmów marketingowych,
  • znajomość zagadnień związanych z marketingiem, reklamą i e-commerce oraz narzędzi wykorzystywanych w tych obszarach;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego koordynowania kilku zadań,
  • poczucie estetyki.
Oferujemy
  • praca w młodym dynamicznym zespole,
  • wolne weekendy,
  • bogaty system premiowy,
  • możliwość rozwoju,
  • zapewniamy narzędzia do pracy (laptop, telefon komórkowy),
  • dużą samodzielność w działaniu i możliwość realizowania własnych pomysłów.

Aplikuj

Podaj swój adres e-mail, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować.
Kliknij lub przeciągnij plik do tego obszaru, aby go przesłać.
Dozwolone pliki: .docx, .doc, .pdf, .odt.
Maksymalny rozmiar pliku: 5MB.