Administrator kwater pracowniczych

Obowiązki
  • analiza rynku pod względem dostępności kwater pracowniczych w obrębie posiadanych projektów firmy.
  • pozyskiwanie i porównywanie ofert dotyczących kwater pracowniczych.
  • komunikacja z właścicielami mieszkań w sprawach dotyczących najmu.
  • kontakt z pracownikami zamieszkującymi kwatery pracownicze.
  • systematyczna kontrola kwater między innymi pod względem czystości, szkód, standardów i bezpieczeństwa.
  • sporządzanie i aktualizowanie raportów dot. noclegów pracowniczych pod względem ilości miejsc.
Stanowisko

Administrator kwater pracowniczych

Lokalizacja

Łódź

Branża

Praca Biurowa

Rodzaj pracy

Stała

Wymagania stanowiska
  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
  • bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne.
  • asertywność.
  • znajomość pakietu MS Office (Excel, Word itp.)
  • odporność na stres i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
  • samodzielność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy
  • umowę o pracę.
  • elastyczny czas pracy.
  • możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji.
  • miłą atmosferę.

Aplikuj

Podaj swój adres e-mail, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować.
Kliknij lub przeciągnij plik do tego obszaru, aby go przesłać.
Dozwolone pliki: .docx, .doc, .pdf, .odt.
Maksymalny rozmiar pliku: 5MB.